Augimo partnerė (-is)
Augimo partnerė (-is)
Visuomet greta užsakovui įsipareigoję inžinerijos profesionalai – kompanijos pagrindas, o sudėtingų inžinerinių uždavinių sprendimas – kasdienybė. Planuodami ir projektuodami tvarius ateities miestus bei jų bendruomenes, savo darbu užtikriname, kad tai, ko reikės gyventojams – švaraus vandens, šiltų namų, patogaus susisiekimo bei modernių pastatų – būtų pasiekiama jau šiandien. Esame pirmaujanti projektavimo įmonė Lietuvoje, o „Sweco“ grupėje dirba daugiau nei 22 000 darbuotojų.
Šiuo metu stiprindami Personalo skyriaus komandą prie „Sweco“ bendruomenės kviečiame prisijungti augimo partnerę (-į)!
ŠIOJE POZICIJOJE JŪS:
- Užtikrinsite organizacijos kultūrą bei ateities verslo iššūkius atitinkančių darbuotojų kompetencijų puoselėjimą ir ugdymą
- Užtikrinsite darbuotojų potencialo identifikavimą, tolimesnio augimo skatinimą ir diegsite bei valdysite tam reikalingus įrankius
- Koordinuosite veiklos valdymo procesą, diegsite su tuo susijusias praktikas, mokysite bei konsultuosite vadovus ir darbuotojus jais naudotis
- Vystysite darbuotojų augimo sistemą, kuriant ir valdant su tuo susijusius procesus ir įrankius
- Rengsite ir įgyvendinsite įmonės darbuotojų ugdymo planą ir programas
- Kursite ir diegsite interaktyvius elektroninius mokymus
- Bendradarbiausite su kolegomis „Sweco“ grupėje, dalinsitės patirtimi, lokaliai diegsite gerąsias praktikas
- Sisteminsite su darbuotojų tobulėjimu susijusius duomenis, analizuosite rodiklius, rengsite ataskaitas, o gautų įžvalgų pagrindu tobulinsite darbuotojų augimo procesą
- Konsultuosite vadovus ir darbuotojus ugdymo ir tobulėjimo klausimais
- Pagal poreikį ir galimybes vesite mokymus, fasilituosite mokymosi procesą
- Aktyviai prisidėsite įgyvendinant kitas su žmonių procesais susijusias iniciatyvas
VERTĖS
- Galimybė kartu su kolegomis ir klientais transformuoti visuomenę tvaresnės ateities link, savo darbu prisidedant prie tvarių didelės apimties ir įvairios paskirties projektų vystymo Lietuvoje ir užsienyje
- Draugiškas ir profesionalus kolektyvas, kuriame vertinamas iniciatyvumas, dalijimasis patirtimi ir orientacija į rezultatą
- Pažangūs ir šiuolaikiški darbo įrankiai bei programinė įranga
- Hibridinis darbo modelis – lankstus darbo pradžios ir pabaigos laikas bei galimybė dirbti iš namų arba biuro (Vilniuje, Kaune)
- Profesinis ir asmeninis augimas – seminarai, mokymai bei kiti kvalifikacijos kėlimo kursai
- Sveikatos draudimas bei papildomas draudimas nuo nelaimingų atsitikimų, kuris galioja visą parą
- Galimybė dirbti iš užsienio ES ir EEE valstybėse iki mėnesio per metus (workation)
- Pozicijos atlyginimo rėžiai svyruoja nuo 1980 iki 2970 EUR bruto, priklausomai nuo Jūsų patirties bei kompetencijų
LŪKESČIAI KANDIDATUI
- Aukštasis išsilavinimas organizacinės psichologijos ar žmogiškųjų išteklių valdymo srityse
- Bent 2 m. patirtis kuriant ir įgyvendinant darbuotojų ugdymo planus ir programas
- Šiuolaikinių mokymosi įrankių išmanymas
- Puikūs lietuvių ir anglų kalbos įgūdžiai (raštu ir žodžiu)
- Puikūs komunikavimo, pristatymo ir organizavimo įgūdžiai
- Noras vesti mokymus, fasilituoti mokymosi procesą pačiai (-iam), o mokymų vedimo patirtis – privalumas
- Asmeninės savybės: proaktyvumas, atvirumas pokyčiams, įsipareigojimas, pasiekiamumas ir gebėjimas dirbti komandoje
JEI SUSIDOMĖJOTE – TUOMET KANDIDATUOKITE!
Siųskite savo CV su nuoroda „Augimo partnerė (-is)“ el. paštu karjera@sweco.lt. Jei kilo kokių nors klausimų dėl šios galimybės, rašykite nurodytu el. paštu. Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik kandidatus, patekusius į kitą atrankos etapą.
„Sweco“ duomenų privatumo pranešime kviečiame susipažinti, kaip darbuotojų paieškos tikslais tvarkome kandidatų asmens duomenis.