Personalo administravimo specialistas (-ė)
Personalo administravimo specialistas (-ė)
Visuomet greta klientui įsipareigoję inžinerijos profesionalai – kompanijos pagrindas, o sudėtingų inžinerinių uždavinių sprendimas – kasdienybė. Planuodami ir projektuodami tvarius ateities miestus bei jų bendruomenes, savo darbu užtikriname, kad tai, ko reikės gyventojams – švaraus vandens, šiltų namų, patogaus susisiekimo bei modernių pastatų – būtų pasiekiama jau šiandien. Esame viena iš pirmaujančių projektavimo įmonių Lietuvoje, o pasaulyje mūsų kompanijoje dirba daugiau nei 18.500 darbuotojų.
Šiuo metu prie „Sweco“ bendruomenės į Personalo skyriaus komandą kviečiame prisijungti Personalo administravimo specialistą (-ę) darbui Vilniuje.
TIKSLAI IR ATSAKOMYBĖS
- Užtikrinti kokybišką personalo dokumentų valdymą bei personalo duomenų bazės administravimą
- Kurti, tobulinti ir diegti tvarkas, procesus bei įrankius, susijusius su personalo administravimu
- Teikti aukšto lygio vidinių klientų aptarnavimą, darbuotojus ir vadovus konsultuojant personalo administravimo klausimais
- Nuolat kaupti ir analizuoti naujoves apie darbo teisę ir šių žinių pagrindu koreguoti vidines tvarkas ir procesus
- Užtikrinti savalaikį personalo ataskaitų rengimą
- Glaudžiai bendradarbiauti su kitais personalo kolegomis, planuojant ir įgyvendinant įvairias personalo skyriaus iniciatyvas
- Bendradarbiauti su personalo kolegomis Sweco Grupėje, siekiant diegti naujas iniciatyvas, dalintis patirtimi ir žiniomis bei mokytis
VERTĖS
- Kartu su kolegomis prisidėti prie tvarių pokyčių visuomenėje, įgyvendinant strateginės reikšmės projektus Lietuvoje ir užsienyje
- Galimybė augti ir mokytis, įmonei investuojant į nuolatinį mokymąsi
- Lanksčios darbo organizavimo formos – galimybė darbą biure derinti su nuotoline darbo vieta
- Modernios darbo priemonės, sveikinimai ypatingomis progomis, įmonės renginiai
- Pozicijos atlyginimo rėžiai svyruoja nuo 1450 iki 2180 EUR bruto, priklausomai nuo jūsų patirties ir kompetencijų.
LŪKESČIAI KANDIDATUI
- Asmeninės savybės: meilė žmonėms, savarankiškumas, orientacija į kokybę, bendradarbiavimas, komunikabilumas ir atvirumas pokyčiams
- Aukštasis išsilavinimas vadybos, personalo valdymo ar pan. srityse
- Bent 2 m. patirtis personalo administravimo srityje ir Darbo kodekso išmanymas
- Patirtis dirbant su personalo administravimo sistemomis – privalumas
- Puikūs anglų kalbos įgūdžiai – raštu ir žodžiu
- Puikūs darbo su pagrindinėmis Microsoft programomis įgūdžiai, smalsumas ir imlumas IT naujovėms
JEI SUSIDOMĖJOTE – TUOMET KANDIDATUOKITE!
Siųskite savo CV su nuoroda „Personalo administravimo specialistas (-ė)“ el. paštu karjera@sweco.lt. Jei kilo kokių nors klausimų dėl šios galimybės, rašykite nurodytu el. paštu. Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik kandidatus, patekusius į kitą atrankos etapą.
„Sweco” privatumo pranešime „Darbuotojų paieška“ skiltyje kviečiame susipažinti, kaip tvarkome kandidatų asmens duomenis.