„Sweco“ projekto valdymo ir statybos priežiūros specialistai - vertinga grandis, sujungianti Užsakovo verslo idėją ir jos realų įgyvendinimą. Mes dažniausiai įsitraukiame į statybos projektą pačioje pradžioje ir, pasitelkdami aiškius ir logiškus veiklos metodus, nukreipiame jį pačiu teisingiausiu keliu, atsižvelgiant į griežtus statybos projekto kokybės, laiko ir biudžeto reikalavimus.
Dideli pastatų, infrastruktūros, pramonės ar energetikos bei kitų statinių statybos projektai susideda iš daugybės elementų, kuriuos būtina profesionaliai koordinuoti. „Sweco“ specialistų lyderystė, efektyvi komunikacija ir techninės bei valdymo žinios padeda sklandžiai įgyvendinti įvairių sričių projektus nuo pradžios iki pabaigos.
„Sweco“ projekto valdymo profesionalai vertingai prisideda pradinėje projekto stadijoje, kai sprendžiami biudžeto, kalendorinio grafiko ir finansavimo grafiko klausimai. Jie taip pat nepamainomi statybos projekto vykdymo stadijoje, kai priimami svarbūs projektavimo ir statybos sprendimai. Nuo projekto vykdymo strategijos, projekto planavimo, konkursų organizavimo ir derybų su paslaugų teikėjais iki projekto įgyvendinimo valdymo bei darbų priėmimo paslaugų – mūsų konsultacijos administraciniais ir techniniais klausimas užtikrina, kad statybos projektas atitiktų užsakovo keliamus aukščiausius išteklių, laiko ir kokybės reikalavimus.
Teikdami projekto valdymo paslaugas remiamės tarptautine „Sweco“ įmonių grupės patirtimi, Projektų valdymo instituto (angl. Project Management Institute, PMI) gairėmis bei ISO21500 standarto reikalavimais.